Urusan Pajak, dan Konsultan Akunting

Silahkan Kunjungi Situs Kami di www.bristoltaxservice.com

Selasa, 11 Januari 2011

Kehidupan


napa ya ?
sebenarnya saya bisa kemana-mana .
tapi karna doa Orang tua saya, dan saudara/ I.
 saya bisa tahan diri.

( Pesan Bapak )
ikon burju do ho amang di Bandung ,.
sotong marhallet ho amang tu boru sunda i.

trus di dok tu au,
lului ma na boi annong parsinodokmu,
jala ikon boi mengerti tu keluargata.
alana keluarga hita na gale do, jala par emosi, salah satunya ho ( poniman )
ikon boi haduan bapak / omak tinggal di jabu muna.
jala ikon Advent,
adongma nian laemu. ( pas di bilang kalimat ini saya langsung bingung )
trus saya tanya : kenapa mesti ada lae?
Jawab Bapak: asa adong haduan donganmu martukar pikiran dohot acara adat2 batak.
jala molo boi nian ikon nakarejoma. 
trus saya jawab. Olo Bapak
( dalam hatiku, au do annong na lao mamilit, bukan bapak ) he..he.he

Hu ingot do i, Bapk / Omak.
Doakan Anak'mu ini, spya tambah Baik dan
tidak mengulangi kesalan yg sama.

makanya betah di rumah terus.

Tidak ada komentar: